Észrevétel, panasz és reklamáció bejelentésre az alábbi módon van lehetősége:
Elektronikusan
A hiba pontos megfogalmazásával, az alábbi e-mail címen: info@hellopay.hu
A bejelentéstől számított 2 munkanapon belül kollégáink felveszik önnel a kapcsolatot.
Személyesen irodánkban
Kizárólag ügyfélfogadási időben, előre egyeztetett időpontban, melyet az info@hellopay.hu címen kérhet.
Ügyfélfogadási idő:
Hétfő-Péntek: 10:00–16:00
Szombat-Vasárnap: Zárva
A kibocsátó a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a szóbeli panaszt nem lehet azonnal elintézni, akkor jegyzőkönyvet vesz fel a panaszról és azt a továbbiakban írásbeli panaszként kezeli. Az írásbeli panaszt 30 napon belül kivizsgálja és érdemi válaszát írásban küldi meg a felhasználó részére. Ha a bejelentésre adott válasz elutasító tartalmú, akkor az elutasítás okát a kibocsátó válaszában megindokolja.