iconpanaszkezelés

Többféle módon is eljuttathatod hozzánk észrevételeid. Válaszd a Neked leginkább megfelelőt!

SZEMÉLYESEN

1075 Budapest, Károly krt. 9. szám alatti visszaváltó ponton, munkanapokon 9-18 óráig

E-MAILBEN

info@hellopay.hu

A kibocsátó a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a szóbeli panaszt nem lehet azonnal elintézni, akkor jegyzőkönyvet vesz fel a panaszról és azt a továbbiakban írásbeli panaszként kezeli. Az írásbeli panaszt 30 napon belül kivizsgálja és érdemi válaszát írásban küldi meg a felhasználó részére. Ha a bejelentésre adott válasz elutasító tartalmú, akkor az elutasítás okát a kibocsátó válaszában megindokolja.

Amennyiben a felhasználó a kibocsátó válaszával nem ért egyet, akkor az alábbi felügyeleti szervekhez fordulhat

NEMZETI FOGYASZTÓVÉDELMI HATÓSÁG (NFH)
CÍM
1088 Budapest, József krt. 6.
LEVELEZÉSI CÍM
1428 Budapest, PF: 20.
TELEFONSZÁM
+36 1 459 4800
FAXSZÁM
+36 1 210 4677
EMAIL CÍM
nfh@nfh.hu
Budapest Főváros Kormányhivatala Műszaki, Engedélyezési és Fogyasztóvédelmi Főosztály, Fogyasztóvédelmi Osztály
CÍM
1052 Budapest, Városház u. 7.
LEVELEZÉSI CÍM
1364 Budapest, Pf.: 144.
TELEFONSZÁM
+36-1 450-2598
EMAIL CÍM
fogyved_kmf_budapest@nfh.hu
Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Budapesti Békéltető Testület
CÍM
1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
TELEFONSZÁM
06-1-488-2131
FAXSZÁM
06-1-488-2186
EMAIL CÍM
bekelteto.testulet@bkik.hu
Fővárosi Törvényszék
CÍM
1055 Budapest, Markó u. 27.
LEVELEZÉSI CÍM
1363 Pf. 16.
TELEFONSZÁM
+36-1-354-6000
FAXSZÁM
+36-1-354-6041