PANASZÜGYINTÉZÉSSEL KAPCSOLATOS TÁJÉKOZTATÁS

Hol teheted meg észrevételeid?

Többféle módon is eljuttathatod hozzánk észrevételeid. Válaszd a Neked leginkább megfelelőt!

Személyesen: 1075 Budapest Károly krt. 9. szám alatti visszaváltó ponton, munkanapokon 9-18 óráig
E-mailben: info@hellopay.hu

A kibocsátó a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a szóbeli panaszt nem lehet azonnal elintézni, akkor jegyzőkönyvet vesz fel a panaszról és azt a továbbiakban írásbeli panaszként kezeli. Az írásbeli panaszt 30 napon belül kivizsgálja és érdemi válaszát írásban küldi meg a felhasználó részére. Ha a bejelentésre adott válasz elutasító tartalmú, akkor az elutasítás okát a kibocsátó válaszában megindokolja. Amennyiben a felhasználó a kibocsátó válaszával nem ért egyet, akkor az alábbi felügyeleti szervekhez fordulhat:


Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság (NFH) elérhetőségei

Cím: 1088 Budapest, József krt. 6.
Levelezési cím: 1428 Budapest, PF: 20.
Központi telefonszám: +36 1 459 4800
Faxszám: +36 1 210 4677
Központi e-mail cím: nfh@nfh.hu

Budapest Főváros Kormányhivatala Műszaki, Engedélyezési és Fogyasztóvédelmi Főosztály, Fogyasztóvédelmi Osztály

Cím: 1052 Budapest, Városház u. 7.
Postacím: 1364 Budapest, Pf.: 144.
Telefonszám: +36-1 450-2598
E-mail: fogyved_kmf_budapest@nfh.hu

Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Budapesti Békéltető Testület

Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
Telefon: 06-1-488-2131
Fax: 06-1-488-2186
E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu

Fővárosi Törvényszék

Cím: 1055 Budapest, Markó u. 27.
Postacím: 1363 Pf. 16.
Központi telefonszám: +36-1-354-6000
Telefax: +36-1-354-6041